December 9, 2015

BLUE ROSE




Wednesday already. Time really is flying. And I´m sorry about these boring pictures that I had to take by myself, I´m alone at home, so didn´t really have a choice. 
But anyway, look at those pretty earrings! That rose is just beautiful! 
The rain is really starting to get to me. But at least it matches how I feel. Little sun wouldn´t be so bad. And snow. I think this year also it´s going to be rainy and dark Christmas. Doesn´t matter though, I´m happy to go to spend time with my family, so the rain doesn´t bother me top much. It´s the company that matters.
I have to eat now and then go to work. Have a great day! :-)

//On jo keskiviikko. Aika menee todella nopeasti. Ja olen pahoillani näsitä tylsistä kuvista, jotka mun piti itse ottaa, olen yksin kotona joten ei ollut kauheasti vaihtoehtoja.
Mutta joka tapauksessa, katsokaa noita kauniita korvakoruja! Tuo ruusu on vain niin kaunis!
Sade alkaa pikkuhiljaa vaivata mua. Tosin ainakin sää on yhtä kurja, kuin miltä musta tuntuu muutenkin. Vähän aurinkoa ei harmittaisi nyt. Eikä lumi! Joulu on varmaan tänäkin vuonna harmaa ja sateinen. Ei sillä niin väliä kuitenkaan, olen iloinen kun saan viettää joulun perheeni kanssa, joten sade ei vaivaa. Seura on se, joka merkitsee eniten.
Nyt täytyy syödä ja lähteä töihin. Hauskaa päivää kaikille! :-)

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)