December 22, 2015

CONGAC


Todays´ look. Something feminine and something masculine. That hat is actually my boyfriends hat, 
haha! I usually don´t like to wear hats, I don´t think they suit me.
I had a great weekend in Turku. I was afraid about the hangover that I was going to have on Monday, but it wasn´t too bad! Just a little headache. Liine made us food and a cake, both so good! After that we went to a bar and danced all night.

Now I have to clean the apartment so it will look more like it´s Christmas. I have cleaned the toilet already (the worst one, haha!) 

//Tämä päivän lookki. Jotain feminista ja jotain maskuliinista. Tuo pipo on oikeasti mieheni, haha! En tosin yleensä käytä hattuja, koska ne harvoin sopivat minulle.
Oli ihan loistava viikoloppu Turussa. Olin todella peloissani millainen krapula minulla olisi maanantaina, mutta se ei ollut ollenkaan paha! Pieni päänsärky vain. Liine oli tehnyt ruokaa ja kakkua, molemmat todella hyviä! Sen jälkeen menimme baariin ja tanssimme koko yön.

Nyt mun pitää siivota koko kämppä, jotta täällä näyttäisi vähän jouluisemmalta. Olen jo siivonnut vessan (pahin kaikista, haha!)

Hugs!

-V 

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)