December 5, 2015

GREEN






I'm at  work now, having my coffee brake, so I have time to post this look that I had today. I love this green tunic from Marc O'Polo. Should have ironed it tho, before wearing it, haha! I got it on sale, so it was pretty cheap. I never want to spend too much money on clothes, eventho this is a designer dress. My hair looks really red in these photos, wich they are not, or at least aren't supposed to be. I had red hair throughout my teen years and I really don't want to go back there but I try not to color my hair so much, because it's really damaged for the blond I had some time ago. So I guess it is going to be red for a while now :-)

//olen töissä kahvitauolla, joten on aikaa laittaa tämä asu, joka mulla oli tänään päällä. Rakastan tätä vihreää tunikaa Marc O'Pololta. Olisi kyllä pitänyt silittää se ennen käyttöä, haha! Ostin sen alennuksesta, joten se oli melko halpa. En halua kuluttaa ihan älyttömiä summia vaatteisiin, vaikka onhan tämä kuitenkin merkkituote.
Mun hiukset näyttävät todella punaisilta näissä kuvissa, mitä ne eivät oikeasti ole. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Mulla oli punaiset hiukset melkein koko mun teini-iän, enkä halua niitä uudelleen mutta yritän nyt olla värjäämättä niitä, koska kärsivät paljon vahinkoa blondauksesta jonka tein aikaisemmin syksyllä. Joten punaiset ne sitten ilmeisesti ainakin hetken ovat :-)


No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)