December 28, 2015

LAPLAND







Bag: Calvin Klein, Jeans: Gina Tricot, Shoes: old, Earrings: SilverBar Finland, Jacket: New Yorker, Sunglasses: H&M

Obviously I´m NOT in Lapland, but that shirt reminds me of it. I mean, don´t you just think about reindeer and mountains of snow when you look at it? Or maybe it´s just me...
My boyfriend bought it from Sweden and I had to wear it right away :-)
I have no idea where it´s from, but it says Bondelid in the label. 
I´m at the dentist now, waiting for my turn. Hope it will be fast. I´m not afraid of dentist, but it is just so uncomfortable to keep your mouth open for long time. And the pain is not making it easier. Well, at least I´m getting it done, I tend to postpone these kind of things as long as I can bare it and then after a week of not being able to eat I do something about it, haha! I suppose I´m always hoping it will pass on its own. God, I´m stupid, haha!

//En tietenkään OLE nyt lapissa, mutta tästä paidasta tulee se mieleen. Tarkoitan siis, että kun tätä paitaa katsoo, tulee mieleen porot ja lumikinokset, vai mitä? Tai ehkä se olen vain minä, joka ajattelee näin...
Poikaystäväni osti sen Ruotsista ja olihan se pakko laittaa heti päälle :-)
En tiedä ollenkaan mistä se on ostettu, mutta lapussa lukee Bondelid.
Olen nyt hammaslääkärissä odottamassa vuoroani. Toivottavasti se menee nopeasti. Mulla ei ole mitään hammaslääkäripelkoa, se on vaan niin uskomattoman epämukavaa olla suu auki pitkän aikaa. Eikä tuo kipu tee siitä yhtään hauskempaa. Noh, ainakin saan tämän hoidettua. Mulla on sellainen ikävä tapa, että pitkitän tällaisten asioiden hoitamista niin kauan kuin pystyn ja viikon syömättömyyden jälkeen alan hoitamaan sitä, haha! Luulen, että toivon näiden parantuvat itsekseen. Luoja, että olen tyhmä, haha!


No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)