December 18, 2015

SALATUT ELÄMÄT



First of all, sorry about these crappy pictures, the other one I took from my laptop and the other is from TV. BUUUT anyway, the first episode that I´m in, came out yesterday. I had a horrible thought that I sucked (which I did) so bad that they did the scene again with another girl, haha! But they
 didn´t :-D
I know it´t a really small part, but I´m still so excited that I had the chance to be there. And so far it´t the biggest part I have had :-) 
Today the next episode that I´m in will come out :-)
You can watch the first one here

//Ensinnäkin, olen pahoillani näistä surkeista kuvista, toisen otin tietokoneen näytöltä ja toisen telkkarista. MUUUTTAAAA kuitenkin, ensimmäinen jakso, jossa esiinnyn, tuli eilen TV:stä. Mulle tuli eilen päivällä kamala ajatus, että entä jos olin niin surkea (mitä olinkin), että tekevät koko kohtauksen uudestaan jonkun muun kanssa, haha! Mutta eivät onneksi tehneet :-D
Tiedän, että rooli on hyvin pieni, mutta olen silti älyttömän innoissani tästä mahdollisuudesta. Ja tämä on kuitenkin tähän mennessä isoin rooli, mitä mulla on ollut :-)
Seuraava jakso, jossa olen, tulee tänään illalla :-)
Eilisen jakson voi katsoa täältä

Have to go to work now...

-V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)