December 10, 2015

Todays




What I´m wearing today. Can´t keep my hair open at work, so pretty much always the pony tail, haha!
I actually found that white dress/shirt at my moms when I was there last weekend. I totally forgot that I had this! I took a lot of stuff to my moms when I moved together with my boyfriend and my mom is always nagging how I have to take my things away from there, that she doesn´t wanna storage them. 
I´m on it tho, haha! Just few more years :-)

I have to get going soon, I´m visiting my friend before work, so have to leave earlier. I have been sleeping so badly this week, so I´m pretty happy weekend is almost here (again!). I´m off to Turku once again, so not much sleeping I guess, but at least my friends give me a lot of energy :-)

//Mitä mulla on tänään päällä. En voi pitää töissä hiuksia auki, joten melkein aina mulla on ponnari, haha!
Löysin tämän valkoisen mekon/paidan viimeksi kun olin käymässä äitini luona. En edes muistanut, että mulla on tällainen! Vein paljon tavaroita äitini luokse, kun muutimme poikaystäväni kanssa yhteen ja äitini aina jaksaa nalkuttaa siitä, että ne ovat edelleen siellä, koska hän ei kuulemma halua niitä säilyttää. Se on kuitenkin työn alla, haha! Muutama vuosi enää, niin saan kaiken pois :-)

Kohta pitää alkaa lähteä, näen ystävääni ennen töitä, joten pitää lähteä aikaisemmin. Olen nukkunut koko viikon todella huonosti, joten olen iloinen, että kohta on (taas!) viikonloppu. Menen jälleen Turkuun, joten en usko saavani enempää unta, mutta onneksi ystävät antavat niin paljon energiaa :-)

-V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)