January 4, 2016

SNEAK PEAK



Some sneak peak pictures of the look I had today. I will post the whole look later :-) Damn it's getting cold outside. I'm happy that there is snow, but hate this freezing weather. All I do is dream about sun and palm trees, haha! Take me somewhere waaaaarm!!! And I have had a headache all day and I'm so tired. I slept really badly.
I forgot to tell this, few nights back I was asleep and said to my boyfriend "Hey! Can you buy me that?" And he was like "what?" "China." I said. Then he was like "honey, China is pretty expensive" and I said "true" hahahhaahaa. Well he told me this, first I was sure that he was messing with me, but he said that this really happened :-D

 //Vähän sneak peak kuvia tämän päivän asusta. Postaan koko asun myöhemmin :-) Vitsi, että ulkona alkaa olla kylmä! Olen iloinen lumesta, mutta en niinkään pidä tästä jäätävästä kylmyydestä. Tällä hetkellä unelmoin vain auringosta ja palmuista. Viekää minut johonkin lämpimääääään!!! Mulla on myös ollut ihan hirveä päänsärky koko päivän ja olen väsynyt. Nukuin todella huonosti viime yönä.

Unohdin muuten kertoa tämän, mutta pari yötä sitten nukuin ja unissani sanoin "Hei! Voitko ostaa minulle tuon?" Johon poikaystäväni vastasi "minkä" "Kiinan" vastasin. Poikaystäväni totesi, että "muru, Kiina on aika kallis" vastasin siihen vain "totta" hahahhaahaa! Okei, aluksi luulin, että poikaystäväni huijaa minua, mutta hän kivenkovaan väitti, että näin tapahtui :-D

 -V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)