April 7, 2016

BIG BOY




Oh man! Can´t believe how big my baby boy already is! He grows up so fast, it´s kinda sad, just a month ago he was so small and furry and now he looks like a real dog...

I have been feeling little under the weather these past few days, so I have been at home resting. Tomorrow I will go back to work tho. This was really odd, I had just a tiny bit fever and sore throat, but other than that I´m feeling okay. Well, I´m hurting all over my body, especially my legs, and not the good kind of pain you get after gym, but like growing pains. Don´t know whats up with that.


//Voi vitsi! En voi tajuta miten iso mun vauva on jo! Se kasvaa niin nopeasti, jotenkin hiukan surullista, siitä on vain kuukausi kun se oli pienen pieni karvapallo ja nyt se jo näyttää ihan oikealta koiralta...

Olen ollut hiukan kipeä viimeiset pari päivää, joten olen ollut kotona lepäämässä. Huomenna menen kyllä jo töihin. Tämä on ollut aika outoa, mulla on ollut vain ihan hiukan lämpöä ja kipeä kurkku, mutta muuten tunnen oloni ihan hyväksi. Tai no, koko mun kroppa on särkenyt, erityisesti jalat, eikä silleen kivalla tavalla, kuin esimerkiksi salin jälkeen, vaan enemmänkin niinkuin olisi kasvukipuja. En yhtään tiedä mikä tämäkin nyt oli.

-V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)