March 5, 2017

7 RANDOM FACTS ABOUT ME



Hello!

What a beautiful morning we are having here in Finland. I just woke up like an hour ago and I have been cleaning the apartment ever since. Now I´m having a little break, writing this and drinking coffee. I would love to go outside, but I decided to do this over a week ago, to do a good spring cleaning and re-decorate a little. And my wardrobe really has to be cleaned! I have pushed and pushed that to that point where everything is just stuffed there and every time you open the closet door, you have to take all the clothes out to find that one thing you wanna wear, haha! 

Today I decided to do a different kinda post, some random facts about me you might not know. Not so often do I tell stuff about me, so it´s going to be fun :-) 

__________________________

Huomenta!

Vitsi miten ihana aamu täällä! Heräsin noin tunti sitten ja olen heti siitä lähtien siivonnut meidän asuntoa. Nyt mulla on pieni kahvitauko, joten ajattelin taas tulla jakamaan ajatuksiani tänne. Olisi kyllä ihana mennä ulos, mutta olen jo yli viikko sitten päättänyt, että teen tämän siivouksen, joten ei auta. Oikein kunnon kevätsiivous, vähän sisustuksen uusimista ja kaikista tärkein, vaatekaapin järjestely. Olen vältellyt sitä taas siihen pisteeseen asti, että kaikki on vain tungettu sinne ja kun sieltä tarvitsee jonkun yhden vaatekappaleen, niin koko kaapin sisältö pitää tyhjentää, jotta se löytyy, haha!

Tänään ajattelin tehdä vähän erilaisen postauksen. Harvoin tulee kerrottua ihan kauheasti itsestäni, joten ajattelin kirjoittaa muutaman faktan itsestäni. 


1. I have crazy, curly hair
As you can see from the photos, my hair is very curly. That with my big nose makes people think that I am not from Finland. One time this dude told me that I couldn´t be Finnish, because I don´t have Finnish hair. How can you argue with that bullet proof point?

_________________________

1. Mulla on todella kiharat hiukset
Kuten kuvista näkyy, mulla on todella kiharat ja pörröiset hiukset. hiukseni ja nenäni saavat ihmiset usein luulemaan, etten ole suomalainen. Kerran yksi tyyppi sanoi, etten millään voi olla suomalainen, koska mulla ei ole suomalaiset hiukset. Miten tuohon voi sitten vastata?


2. I have been in more than 20 different Finnish movies or TV-shows
This is my weird hobby. I have been doing this for more that ten years and it is still so much fun, to actually see how movies are made and sometimes you can even spot yourself from the big screen. I haven´t seen most of the things I have been in, but if I have a small part, with lines, I will go to see it.

______________________

2. Olen ollut yli 20 suomalaisessa elokuvassa ja TV-sarjassa
Tämä on mun kummallinen harratus. Olen tehnyt tätä yli 10 vuotta ja se on edelleen super hauskaa. Välillä on pitkiäkin taukoja, mutta aina uudestaan palaan tähän. On hauska päästä näkemään miten elokuvia tehdään ja ehkä jopa bongata itsensä isolta ruudulta. En ole itseasiassa nähnyt suurinta osaa jutuista, missä olen ollut mukana, mutta jos mulla sattuu olemaan pieni osa, jossa on vuorosanoja, niin silloin menen ehdottomasti katsomaan.


3. Because of fact number two, I have my own IMDb- page
I don´t know who put those things in there, but I think it is a lot of fun to have that!

_____________________

3. Edelliseen viitaten, mulla on myös oma IMDb- sivu
En tiedä kuka ne on sinne pistänyt, mutta on hauska, kun sellainen löytyy!


4. One time my name was misspelled in a movie
That was sad, because we stayed there right t the end, just to see my name for the first time in a movie and it said "JUNTTILA", boy was I upset, haha! 

____________________

4. Kerran yhden elokuvan lopputeksteissä nimeni oli kirjoitettu väärin.
Se oli niin surullinen tapaus, olimme jääneet varta vasten katsomaan lopputekstejä, koska tiesimme, että nimeni olisi siellä. Kun se vihdoin tuli, siinä luki "JUNTTILA", vitsi mä olin kiukkuinen, haha!

5. I don´t like female singers
I don´t know why, but there is very few female singers I can listen to. I think it is because most of them have such a high voice, so my ears don´t like it?

_____________________

5. En pidä naislaulajista
En tiedä miksi näin on, mutta mulla on ihan vain muutama naislaulaja, joita pystyn kuuntelemaan. Onkohan se siitä, että naisilla on paljon korkeampi ääni ja se ottaa korviin?


6. I smoked for almost ten year, before I quit four months ago
I still miss it, tho. I loved smoking, it was the best thing ever, but it is so bad for you, so me and my boyfriend decided to quit it together. 

___________________

6. Tupakoin melkein 10 vuotta, ennen kuin lopetin neljä kuukautta sitten
On mulla vieläkin sitä ikävä. Rakastin tupakointia, se oli musta parasta ikinä, mutta koska se on niin epäterveellistä, niin oli pakko lopettaa.


7. I love to put on nail polish, but hate to take it off
I always put on so many layers, so at the end, I can just peel it off. It is super bad for my nails, but I can´t help it. 

__________________________

7. Tykkään laittaa kynsilakkaa, mutta vihaan sen poistamista
Yleensä laitan vaan kerrosta kerroksen jälkeen, jotta sen voi vaan repiä pois. Se on todella huonoa kynsille, mutta en vain pysty lopettamaan.


Hope you liked my post. If you did, feel free to share it :-)

Love

-V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)