March 6, 2017

CASIO





Good morning!
Monday morning. I wish I could say this is the best day of the week, but man it was hard to get up! Couple of weeks and I will have evening shifts as well, so it's gonna get better. I am a morning person for sure, but I can't get anything done at home after a work day. So I prefer working in the evening. 

What do you think about this cool watch? My boyfriend ordered it for himself, but it was way too small so I got to have it :-) so retro, right? 

I was thinking about starting to do more videos, what do you think about that? As a kid, I loved to film and edit movies, it was so much fun! Is there any good computer programs for editing? If you know any, please tell me!  

I have to run now, talk to you later!

_________________

Huomenta!
Maanantai aamu... Voisinpa sanoa rakastavani näitä maanantaita, mutta voi hemmetti, kun oli vaikea saada itsensä kammettua sängystä ylös. Enää muutama viikko, niin iltavuorot alkavat ja sitten toivottavasti helpottaa. Mä olen kyllä ehdottomasti aamuihminen, ongelma on vaan siinä, että en saa kotona mitään aikaiseksi jos olen ollut töissä ensin. Siksi teen mieluummin iltavuoroja.

Mitä olette mieltä tästä siististä kellosta? Poikaysyäväni tilasi sen alunperin itselleen, mutta kello oli liian pieni, joten minä sain pitää sen :-) Aika retro, eikö vain?

Olen tässä hetken jo miettinyt, että alkaisi  tehdä enemmän videoita, mitä mieltä olette? Pienenä yksi mun lempiharrastus oli kuvata ja editoida "elokuvia", se oli niin hauskaa! Onko mitään hyvää editointi ohjelmaa tietokoneelle? Jos tiedätte jonkun, niin vinkatkaa! 

Nyt pitää mennä, kuullaan myöhemmin!

-V

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)