May 15, 2017

PIENET VARPAAT






En kestä noita pieniä varpaita ja sormia! <3 On se kyllä niin suloinen pieni poika.

Olin tänään töiden jälkeen salilla, mikä on suht epätavanomaista mulle, sillä vihaan treenata iltapäivällä, olen henkeen ja vereen aamutreenaaja. Yllättävän hyvin sain kuitenkin  jalkarääkin puristettua läpi ja kävelymatka kotiin tuntui loputtoman pitkältä, vaikka tosiassa se on vain 700 metriä, haha! Taisi siis mennä perille :-)
Vatsalihakset alkaa varovaisesti jo erottumaan, tosin mulla tämä on käynyt aina suht helposti, ei ole sen kummemmin vaivaa nähdä tai ehkä se ei vain tunnu siltä, sillä treenaaminen on yleensä jopa aika kivaa, eikä tunnu siltä että tekisi jotain vastenmielistä.
Tai jos se alkaa tuntua siltä, niin saattaa tulla pidempikin tauko (niinkuin nyt alkuvuodesta), mutta kyllä mä aina sinne salille löydän takaisin. 

Olen aika paljon pohtinut suhdettani treenaamiseen ja olen huomannut usein lähteväni ensisijaisesti treenaamaan ulkonäön takia, mutta aina, joka kerran, matkan varrella se unohtuu ihan totaalisesti ja fokus meneekin voiman kasvattamiseen ja siihen onnistumisen tunteeseen, että joka kerran jaksaa enemmän ja enemmän. 
Tällä hetkellä treenaan aika pienillä painoilla, pitkiä sarjoja. Nyt täytyy kuitenkin ymmärtää, että vaikka painot ovat pienet, se ei tarkoita, etteikö treeni tuntuisi missään. On turha mennä tekemään salille mitään, jos ei saa lihaksiin tuntumaa. Itse yleensä menen sillä mututuntumalla, että kun juuri ja juuri jaksaa tehdä sarjan loppuun, niin painoa on tarpeeksi. 

Olin viikonloppuna käymässä isäni luona ja hän oli ostanut kehonkoostumusta mittaavan vaa´an. Pakkohan sitä oli kokeilla ja tulokset olivat:
Kehon rasvaprosentti 24,4
Viskeraalirasva 3
En ole varma miten luotettava vaaka on kyseessä, mutta kai tuo nyt ainakin ihan suuntaa antava on. Ohjelapun mukaan arvot olivat oikeinkin hyvät, mutta jäi mietityttämään tuo rasvaprosentti. Kun olin Costa Ricassa vaihdossa, kuntosalilla sai ilmaisen kehonkoostumusmittauksen kaupan päälle. Muistan sen olleen 25 ja PT kauhisteli, miten voi olla niin korkea rasvaprosentti niin nuorella :-D Täytyy kyllä sanoa, että hän itse oli erinomaisessa kunnossa, joten kai se on vain perspektiivistä kiinni.

Mulla on ollut muutenkin aika loistava maanantai, töissä oli hauskaa ja tosiaan se, että onnistuin raahaamaan itseni sinne salille töiden jälkeen kohotti kyllä mieltä. Nyt aion käydä suihkussa, syön ja menen nukkumaan, sillä huomenna aamulla aion käydä aamulenkillä vaikka mikä oli.
Nimimerkillä: torkutin tänään, niin pitkään, etten millään olisi ehtinyt, hyvä että olin edes ajoissa töissä, heh!

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! :-)

-V



7 comments:

  1. Interestingly, those small toes can make anyone feel so good. You seem to be on a tight workout schedule..enjoy!

    ReplyDelete
  2. Great, thanks for your sharing. God bless you both.

    ReplyDelete
  3. I loooove the photos. Thanks for sharing. Those are priceless moments.

    ReplyDelete
  4. Lovely photos, baby hands and feet are so adorable

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos and such an adorable baby <3 ( https://www.fijord.com )

    ReplyDelete

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)